Tumme upp ner , :D


Dagens Tumme upp
det är rätt så bra väder
jag har börjat träna så jag inte bah äter o äter o nt tränar .. :pp
Jag gjorde syskonen glada o blåste upp poolen o sen fyllde jag den med vatten  o såå . ;**
Min dator är nt så konstig längre,, o: <3
Klara  är nt på msn , för typ första gången , ;))



Dagens Tumme ner
Typ asvarm dör snart, ska nt klaga men jah är nt van vid sån här värme.. :oo
Jag har tväront i ryggen efter jag var tvungen att passa ungarna i typ en ½ timme , -.-'
alla är typ på dåligt humör i min familj ! ;>
jag hittar nt på nåt tumme   ner, haha x'DD
äär slö ? ;o



VARMT VARMT MÅSTE DUSCHA Nu ;oo (K)

ses §


kramiis (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0